Uusi jäsenetu loppuvuodeksi 2022

Merja Äijänen
1.11.2022

Nyt JokoThai on laajentanut toimintaa ja pääsemme vielä paremmin toteuttamaan sloganiamme ”Hetki Thaimaan Taikaa”. Elokuun lopussa avasimme JokoThai ravintolan viereen ZenThai hieronnan. Jatkamme vanhaa tuttua JokoThain laatua ja nyt onkin aito thaihierontapaikka jonne voi tulla naiset ja miehet hyvillä mielin.

Tarjoamme teille nyt vuoden loppuun asti 20 % alennuksen kaikista hieronnoistamme. Alennuksen saat joko ostamalla verkkokaupastamme tai JokoThain kassalta lahjakortin koodilla ”HOITAJAT2022”. Ajanvarauksen voit tehdä erikseen ja sitten maksaa lahjakortilla. Lahjakortti on voimassa vuoden ostopäiväistä. Meillä käy myös työnantajan maksama hierontaetu ePassi, Edenred ja Easybreak.

Avoinna olemme Ma-La 10-20, puh 0400 914 528 Ajanvaraukset ja lahjakortit www.zenthai.fi Facebook www.facebook.com/ZenThai.fi

ZenThai JalkaHieronta alk. 30 min / 45 € ZenThai Niska ja Hartia Hieronta alk. 30 min / 45 € ZenThai Perinteinen ThaiHieronta alk. 50 min / 69 € ZenThai Organic KuumaÖljyHieronta alk. 90 min / 119 € ZenThai KuumaKiviHieronta alk. 90 min / 139 €