Yhdistyksemme

Ammattiosaston jäsenmäärä on noin 1110 jäsentä. Yhdistyksen kotipaikka on Jyväskylä ja sen toiminta-alueena ovat Jyväskylän seudulla toimivat yksityiset yritykset [mm. Jyväskylä, Muurame, Laukaa, Hankasalmi, Jämsä, Keuruu, Petäjävesi, Joutsa, Toivakka, Uurainen, Äänekoski sekä koko Pohjoinen Keski-Suomi (31.12.2018 alkaen)].

Ammattiosaston hallitus kokoontuu kymmenen kertaa vuodessa. Kevätkokous on maaliskuussa ja syyskokous marraskuussa. Jäsentapahtumia järjestetään vuosittain keväisin ja syksyisin. Ehdotuksia jäsentapahtumista ao520(at)tehy.net

Heips!!! Olen ammattiosaston hallituksen puheenjohtaja Merja Äijänen.
Koulutukseltani olen terveyden-sairaanhoitaja. Puheenjohtajana olen toiminut vuodesta 2013 lähtien ja Tehyn aktiivitoimijana vuodesta 2006 alkaen.
Hellurei! Olen Jenni Rajala, hallituksen varapuheenjohtaja syksystä 2020 lähtien. Koulutukseltani olen sairaanhoitaja ja työskentelen Mehiläisen mielenterveyskuntoutujien palveluasumisessa tiimivastaavana.
Moi, olen hallituksen taloudenhoitaja (1.10.21->, jäsensihteeri 30.9.21 asti) Airi Lähteenmäki ja toiminut hallituksessa 2017 alkaen. Työskentelen sairaanhoitajana Terveystalo Jyväskylän toimipisteessä ja olen myös alueellinen luottamusmies. Toimin Keski-Suomen alueella vetäjänä HET-ryhmässä (hyvän edunvalvonnan tukiryhmä luottamusmiehille).
Hallituksen sihteeri Jonna Oksanen tässä moi! Koulutukseltani olen sosionomi ja työskentelen lastensuojelussa. Ao:n hallituksessa olen ollut vuodesta 2010.
Hei! Olen hallituksen jäsensihteeri Sari Erkkilä. Koulutukseltani olen fysioterapeutti. Ammattiosaston toiminnassa olen ollut mukana vuodesta 2017.
Hei! Olen Kati Koro, koulutukseltani fysioterapeutti ja lähihoitaja. Hallituksen tiedottaja.Työskentelen Fysioksessa (Jämsänkoski, Jyväskylän keskusta) fysioterapeuttina. Useiden vuosien kokemus Tehy-toimijana olemisesta, kuulun myös kuntoutusalan asiantuntijaverkostoon. Kokemusta myös kunnalliselta puolelta pääluottamusmiestehtävästä. Ikäosaamisen kehittämisen ja johtamisen YAMK-opinnot ovat loppusuoralla.

Hei! Olen Eija Leppänen, hallituksen jäsensihteeri-tiedottaja 2/22 alkaen. Vuoden 2020 alusta aloitin varajäsenenä hallituksessa. Ammatiltani olen fysioterapeutti ja työskentelen Peurungassa. Olen myös työsuojeluvaltuutettu.
Hei! Olen hallituksen varajäsen Sirpa Kröger. Työskentelen tällä hetkellä sijaisena kotihoidossa. Olen toiminut ammattiosaston hallituksessa vuoden 2020 alusta.