Yhdistyksemme

Ammattiosastossa on noin 1150 jäsentä. Yhdistyksen kotipaikka on Jyväskylä ja sen toiminta-alueena ovat Jyväskylän seudulla toimivat yksityiset yritykset [mm. Jyväskylä, Muurame, Laukaa, Hankasalmi, Jämsä, Keuruu, Petäjävesi, Joutsa, Toivakka, Uurainen, Äänekoski sekä koko Pohjoinen Keski-Suomi (31.12.2018 alkaen)].

Ammattiosaston hallitus kokoontuu kymmenen kertaa vuodessa. Kevätkokous on maaliskuussa ja syyskokous marraskuussa. Jäsentapahtumia järjestetään vuosittain keväisin ja syksyisin. Ehdotuksia jäsentapahtumista ao520(at)tehy.net

Olen ammattiosaston puheenjohtaja Merja Äijänen.
Koulutukseltani olen terveyden-sairaanhoitaja.
Puheenjohtajana olen toiminut
vuodesta 2013 lähtien (Tehyn aktiivitoimijana vuodesta 2006 alkaen).
Olen varapuheenjohtaja Annika Patja. Koulutukseltani olen sairaanhoitaja (+lähihoitaja). Työskentelen kotihoidossa.
Ammattiosaston toiminnassa olen ollut mukana keväästä 2018. Yksityisalojen ammattiosastoon liityin loppuvuodesta 2019. Parasta hallitustyöskentelyssä on hyvä porukka ja asioihin vaikuttaminen.
Ao 520 sihteeri Jonna Oksanen tässä moi! Koulutukseltani olen sosionomi ja työskentelen lastensuojelussa. Ao:n hallituksessa olen ollut vuodesta 2010.
Hei! Olen ao 520 taloudenhoitaja Heli Hirvenlahti. Toimin sairaanhoitajana Attendo Telkänhoiva Oy:ssä Jyväskylässä. Ao hallituksessa olen ollut mukana vuodesta 2017.
Moi, olen jäsensihteeri Airi Lähteenmäki ja toiminut hallituksessa 2017 alkaen. Työskentelen sairaanhoitajana Terveystalo Jyväskylän toimipisteessä ja olen myös alueellinen luottamusmies. Toimin Keski-Suomen alueella vetäjänä HET-ryhmässä (hyvän edunvalvonnan tukiryhmä luottamusmiehille).

Olen ao 520 jäsensihteeri-tiedottaja Sari Erkkilä. Koulutukseltani olen fysioterapeutti. Ammattiosaston toiminnassa olen ollut mukana vuodesta 2017.
Moikka! Olen ao 520 varajäsen Jonna Parviainen. Olen koulutukseltani lähihoitaja ja tällä hetkellä opiskelen sosionomiksi. Ao:n hallituksessa olen ollut mukana vuodesta 2016.
Hei, olen Laura Iltola, hallituksen varajäsen keväästä 2017 alkaen. Koulutukseltani olen sairaanhoitaja.
Olen Riitta-Liisa Maukonen sairaanhoitaja sekä mielenterveyshoitaja. Olen kuulunut Tehyyn aktiivisesti useiden vuosien ajan jo kuntapuolen hallituksen varajasenenä ja nyt ao 520 hallituksen varajäsenenä keväästä 2017.