Yhdistyksemme

Ammattiosastossa on noin 1140 jäsentä. Yhdistyksen kotipaikka on Jyväskylä ja sen toiminta-alueena ovat Jyväskylän seudulla toimivat yksityiset yritykset [mm. Jyväskylä, Muurame, Laukaa, Hankasalmi, Jämsä, Keuruu, Petäjävesi, Joutsa, Toivakka, Uurainen, Äänekoski sekä koko Pohjoinen Keski-Suomi (31.12.2018 alkaen)].

Ammattiosaston hallitus kokoontuu kymmenen kertaa vuodessa. Kevätkokous on maaliskuussa ja syyskokous marraskuussa. Jäsentapahtumia järjestetään vuosittain keväisin ja syksyisin. Ehdotuksia jäsentapahtumista ao520(at)tehy.net

Olen ammattiosaston hallituksen puheenjohtaja Merja Äijänen.
Koulutukseltani olen terveyden-sairaanhoitaja. Puheenjohtajana olen toiminut vuodesta 2013 lähtien ja Tehyn aktiivitoimijana vuodesta 2006 alkaen.
Olen hallituksen varapuheenjohtaja Annika Patja. Koulutukseltani olen sairaanhoitaja (ja lähihoitaja), ja työskentelen kotihoidossa.
Ammattiosaston toiminnassa olen ollut mukana keväästä 2018. Yksityisalojen ammattiosastoon liityin loppuvuodesta 2019.
Hallituksen sihteeri Jonna Oksanen tässä moi! Koulutukseltani olen sosionomi ja työskentelen lastensuojelussa. Ao:n hallituksessa olen ollut vuodesta 2010.
Hei! Olen hallituksen taloudenhoitaja Heli Hirvenlahti. Toimin sairaanhoitajana Attendo Telkänhoiva Oy:ssä Jyväskylässä. Ao:n hallituksessa olen ollut mukana vuodesta 2017.
Moi, olen hallituksen jäsensihteeri Airi Lähteenmäki ja toiminut hallituksessa 2017 alkaen. Työskentelen sairaanhoitajana Terveystalo Jyväskylän toimipisteessä ja olen myös alueellinen luottamusmies. Toimin Keski-Suomen alueella vetäjänä HET-ryhmässä (hyvän edunvalvonnan tukiryhmä luottamusmiehille).
Hei! Olen hallituksen jäsensihteeri/tiedottaja Sari Erkkilä. Koulutukseltani olen fysioterapeutti. Ammattiosaston toiminnassa olen ollut mukana vuodesta 2017.
Moikka! Olen hallituksen tiedottaja Jonna Parviainen. Olen koulutukseltani lähihoitaja ja tällä hetkellä opiskelen viimeistä vuotta sosionomiksi. Ao:n hallituksessa olen ollut mukana vuodesta 2016.
Hei, olen Laura Iltola, hallituksen varajäsen. Koulutukseltani olen sairaanhoitaja. Ammattiosaston hallituksessa olen ollut keväästä 2017 alkaen.
Moi! Olen hallituksen varajäsen Riitta-Liisa Maukonen, sairaanhoitaja sekä mielenterveyshoitaja. Olen kuulunut Tehyyn aktiivisesti useiden vuosien ajan jo kuntapuolen hallituksen varajäsenenä ja nyt ao 520 hallituksen varajäsenenä keväästä 2017.
Hei! Olen Eija Leppänen, hallituksen varajäsen vuoden 2020 alusta alkaen. Ammatiltani olen fysioterapeutti ja työskentelen Peurungassa. Olen myös työsuojeluvaltuutettu.
Hei! Olen hallituksen varajäsen Sirpa Kröger. Työskentelen tällä hetkellä sijaisena kotihoidossa, tulevat työkuviot ovat vielä auki. Olen toiminut ammattiosaston hallituksessa vuoden 2020 alusta.