Miksi hallituksen toimijaksi?

8.9.2022

Heippa, hallituksen varapuheenjohtaja Jenni tässä huutelee. Olen ollut hallituksen jäsenenä kohta kaksi vuotta ja hyppäsin suoraan varapuheenjohtajan paikalle. On ollut erittäin mukavaa ja antoisaa järjestellä tapahtumia ja keksiä erillaista toimintaa jäsenille. En tiennyt entuudestaan mitään hallituksessa toimimisesta, mutta muilta hallitusten jäseniltä sai hyvin tukea ja apua, sekä Tehy koulutti hyvin toimintaan. Minut sai mukaan toimintaan halukkuus vaikuttaa ja tukea muita hoitoalalla työskenteleviä. Nämä vuodet ovat tuoneet lisää ystäviä rinnalle ja on tullut opittua kaikenlaista uutta. Lähde sinäkin ammattiosaston toimintaan mukaan, marraskuussa järjestetään uudet vaalit, jossa valitaan uudelle kaudelle hallituksen jäsenet ? Jos haluat kuulla lisää ammattiosaston toiminnasta, voi kysymyksiä laitella kommenttina tai yksityisviestinä niin Instagramissa kuin Facebookissakin. Vastailen parhaani mukaan ?

Syyskokouksessa 14.11. järjestetään ammattiosaston vaalit.

Tässä nykyiset hallituksen jäsenet kertovat, miksi lähteä toimintaan mukaan.