Hallituksen etäkokousterveiset 17.1.22

17.1.2022

Vuoden 2022 ensimmäinen kokous toteutettiin jälleen Teamsin välityksellä koronatilanteen takia. Hallituksesta osallistui 8/11 jäsentä.

Todettiin tilanteen olevan kaikille haastava ja ns korona - ja muuta väsymystä havaittavissa kaikissa ja kaikkialla. Pyritään kuitenkin pitämään mieli kirkkaana, kesää kohti mennään! Jäseniä ammattiosastossa tällä hetkellä 1094.

Valtakunnallisesti työehtosopimusneuvottelut ovat käynnistyneet, joten nyt on erittäin tärkeää, että meitä tehyläisiä olisi mahdollisimman suuri joukko, joten nyt on hyvä saada työpaikoilta työkaverit ja opiskelijat liittymään jäseniksi. Ao 520 hallitus kannustaa jäsenistöään äänestämään myös aluevaaleissa.

Ammattiosasto oli näkyvillä 8.1.22 kävelykadun aluevaalitapahtumassa ja sai siitä positiivista palautetta.

Kokous viimeisteli vuoden 2021 toimintakertomusta kevätkokoukseen 21.3. vietäväksi. Kevätkokous järjestetään klo 19 mahdollisuuksien mukaan livekokouksena Alexandrassa (tai hybridi) mutta tarvittaessa tämä järjestetään Teams-kokouksena. Kokoukseen ilmoittautuminen entiseen malliin jäsenhuoneessa Jäsenhuone - Tehyn Jyvässeudun Yksityisalojen Ammattiosasto

Ao 520 40-v juhla siirtyi viime vuodelta tälle keväällä. Nyt hallitus päätti hieman kuulostella koronatilanteen kehittymistä, joten jos tilanne helpottuu, juhla voidaan järjestää vielä kevään aikana.

Hallituksen pyrkimyksenä on keväällä järjestää joitakin tapahtumia, ne järjestetään etänä, jos live-tapahtumat eivät ole mahdollisia. Tähän toivotaan jäsenistöltä ideoita ao520@tehy.net

Aurinkoisia talvipäiviä toivottaen,

Eija Leppänen, varajäsen