Hallituksen etäkokousterveiset 19.4.

Jenni Rajala
19.4.2021

Ammattiosaston 520 vuoden neljäs kokous pidettiin, nyt jo tuttuun tapaan etänä 19.4. Osallistujia kokouksessa oli 8/13.

Etäliikuntapäivään 8.5. ilmoittautuminen on vielä auki jäsenhuoneessa, ilmoittautua voi 5.5. asti  https://ao520.tehy.fi/jasenhuone/ Etäliikuntapäivä toteutuu 8.5. kello 13- noin kello 14:30 ja teemoina on mm. terveys, luonto, lihaskunto, hiljentyminen, venyttely, ravistelu ja halaus.

Tehyn ammattiosasto 508 järjestää Stand up- etäillan 14.5. Esiintyjinä: Niko Kivelä, Mikko Vaismaa ja Ursula Helin. Nyt myös ammattiosaston 520 jäsenillä on mahdollisuus osallistua tapahtumaan. Ilmottautuminen tapahtumaan jäsenhuoneella auki 10.5. asti  https://ao520.tehy.fi/jasenhuone/

Syyskuussa on tarkoitus järjestää ammattiosaston 40-vuotisjuhlat Pete Parkkosen tahdittamana. Nyt toivotaan, että koronatilanne hellittäisi, jotta saataisiin livetapahtuma järjestymään. Kuitenkin olemme varautuneet mahdolliseen etäiltaan, mutta juhlitaan 40-vuotisjuhlat myöhemmin livetapahtumana, kun se on jälleen mahdollista. Seurataan tilannetta.

Ammattiosaston sosiaalisen median kanavia päivitetään ahkerasti, ja niissä järjestetään myös erilaisia kilpailuja ja arvontoja, joten otahan meidät seurantaan:

Facebook: facebook.com/tehyao520/
Instagram: instagram.com/tehy_ao520