Hallituksen etäkokousterveiset 15.2.2021

15.2.2021

Ammattiosasto 520 hallituksen vuoden toinen kokous pidettiin 15.2. jälleen Teams-kokouksena koronan takia. Hallituksen jäseniä oli paikalla 10/13.

Ammattiosaston 40. juhlavuoden ensimmäinen etätapahtuma Arja Korisevan Toivoa, iloa ja energiaa onnistui hyvin, ilta on saanut erittäin hyvää palautetta ja kiitosta.

Kokouksessa viimeisteltiin vuoden 2020 toimintakertomusta kevätkokousta varten. Kevätkokous pidetään Teams-kokouksena ma 22.3.2021 klo 19. Kokoukseen osallistujat saavat 30 € lahjakortin Caffitellaan (tai kauempana asuvat paikalliseen kahvilaan). Ilmoittautuminen jäsenhuoneessa 17.3. mennessä https://ao520.tehy.fi/jasenhuone/

Ammattiosasto pyrkii tulla nähdyksi enemmän myös some-kanavilla, joten tulossa on Facebook- ja Instagram-kisailua. Otathan ao.n seurantaan viimeistään nyt:

facebook.com/tehyao520/
instagram.com/tehy_ao520

Tulossa tänä vuonna ainakin: etäliikuntapäivä Varjolan tilalla 8.5.2021 ja vuoden päätapahtuma ao 40v 4.9.2021 Pete Parkkonen!!! Toivottavasti päästään näkemään Pete livenä!

Aurinkoisin helmikuun terveisin,

Eija Leppänen, ao:n varajäsen