Hallituksen Teams-kokouksen terveiset 17.8.

Jonna Parviainen
19.8.2020

Ainutlaatuinen koronakevät on takanamme ja siitä on selvitty hyvällä yhteistyöllä.

Jäseniltä on kysytty palautetta ja sitä on tullutkin runsaasti. Kiitos kyselyyn vastanneille! Koronatilanteen jatkuessa ja voimistuessa live-tapahtumat ovat kuitenkin Tehy ry:n taholta edelleen siirtyneet myöhempiin ajankohtiin. Palaamme siis livekohtaamisiin, kun on turvallisempaa. Tehyn koulutuskalenterista kannattaa seurata webinaaritapahtumia esim. TES-asioista. Myös ao 520 suunnittelee vaihtoehtoisia tapahtumia/muistamisia, olehan kuulolla!

Kevätkokous 1.6. sai ennätysmäärän osallistujia Teams-etäyhteyden kautta. Jopa 34 korvaparia oli kuulolla, hieno juttu!

VeriRyhmä Tehyn Ykköset suosivat osallistumista yksilönä, sillä ryhmäosallistumiset eivät nyt valitettavasti onnistu. Käyhän luovuttamassa!

Kevään aikana aloittaneiden uusien yhdysjäsenten kesken arvotaan teatterilahjakortti. Joko sinun työpaikallasi on yhdysjäsen? Ja luottamusmies?

Ammattiosastomme 40v juhla on siirretty syksyyn 2021 varmuuden vuoksi. Myös pikkujoulut on tältä vuodelta jouduttu perumaan. Seuraamme koronatilanteen etenemistä.

Voimia jokaiselle syksyyn
toivottaa Heli Hirvenlahti, ao 520 taloudenhoitaja (ao p. 0400247520)