Tehyn Jyvässeudun yksityisalojen ao 520

Tehyssä ajankohtaista

Ketjutukseen tolkkua, Whatsapp-ryhmät kuriin ja enemmän tietoa työntekijöille – näin EU suitsii työelämää (tänään)

Europarlamentin vaalit käydään kesäkuun alussa. Suomalaisia palkansaajia edustavan FinUnionsin johtaja Susanna Salovaara kertoo, mitkä työelämäkysymykset ovat EU:ssa ajankohtaisia.

Kuvantamista ja laboratoriotyötä koskeva keikkailukielto (TPTES) koskee kaikkia Tehyn jäseniä (eilen)

Sote ry on julistanut keikkailukiellon terveyspalvelualan (TPTES) työehtosopimusriidan vuoksi.

Aikuiskoulutustuen hakijamäärät pomppasivat puolitoistakertaisiksi – tukea käytetään ylivoimaisesti eniten sote-alalla (eilen)

Hallituksen lakkauttamislistalla olevaa aikuiskoulutustukea on haettu nyt ennätysmäärä.

Lasketaanko lähihoitajaopiskelijat hoitajamitoitukseen? (eilen)

Työskentelen vanhusten ympäri­vuorokautisessa palveluasumisessa. Voiko lähihoitajaopiskelijat laskea mitoitukseen?

Jyvässeudun yksityisalojen ammattiosastoon kuuluvien jäsenten suurimmat ammattiryhmät ovat lähihoitajat, sairaanhoitajat, fysioterapeutit ja hammashoitajat. Ammattiosastoon kuuluu myös mm. sosionomeja ja laboratoriohoitajia. Jäsenet työskentelevät noin 300 eri työpaikassa, eri työnantajia noin 210. Lisäksi ammattiosastoon kuuluu yrittäjiäjäseniä.

Yhdistyksen kotipaikka on Jyväskylä ja sen toiminta-alueena ovat koko Keski-Suomen alueella toimivat yksityiset yritykset [mm. Jyväskylä, Muurame, Laukaa, Hankasalmi, Jämsä, Keuruu, Petäjävesi, Joutsa, Toivakka, Uurainen, Äänekoski sekä koko pohjoinen Keski-Suomi.

Ao tarjoaa jäsenilleen: edunvalvontaa, koulutusta ja virkistystoimintaa sekä tiedottaa ajankohtaisista asioista. Ao:n hallitus kokoontuu 10 kertaa vuodessa. Ammattiosaston jäsenet ovat tervetulleita vuosittain kevät- ja syyskokoukseen (maaliskuussa ja marraskuussa).

Mieltä askarruttavissa asioissa ota yhteyttä ammattiosastoon
puhelimitse 0400 247 520 tai sähköpostitse ao520@tehy.net

Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.